Marketing Internetowy

efektywne formy reklamy internetowej

mamy nadzieję że współpraca z nami przyniesie państwu wiele korzyści a poziom oferowanych usług sprosta państwa wymaganiom. Z nami trafnie zainwestujesz w przyszłość swojej Firmy!



Strategia, dobór grupy docelowej i miejsca
Skuteczność kampanii reklamowej i promocyjnej w Internecie nie zależy od tego jak duże kwoty wydamy. W marketingu sieciowym decyduje obrana strategia i precyzyjny dobór grupy, do której będzie ona skierowana oraz miejsca jej prowadzenia.

Marketing bezpośredni
to wysyłanie nie częściej niż raz w miesiącu informacji pocztą elektroniczną bezpośrednio do zainteresowanych klientów. Sukces warunkuje precyzyjny dobór odbiorców w oparciu o własną bazę potencjalnych klientów.

Metoda "push"
polega na przesyłaniu informacji dołączonych do bezpłatnych programów, np. wygaszaczy ekranów. Informacje o firmie i jej produktach uaktualniają się automatycznie w momencie uaktywnienia łącza do Internetu.

Metoda "pull"
aktywnie zachęca się klientów do częstego odwiedzania witryny i zapoznawania się z nowymi informacjami. Jednym z wariantów jest dołączanie do przeglądarki klienta ikony z linkiem do firmowej strony.

Subskrypcja
namawia klienta do wpisania się na listę użytkowników regularnie otrzymujących informacje o nowościach i promocjach. Do tego celu wykorzystuje się pocztę elektroniczną lub zakłada firmową grupę dyskusyjną. Kontrolowany dostęp do witryny i komunikatów tam zawartych zaczyna działać, gdy użytkownik wypełni formularz rejestracyjny.

Banery
Ważna jest również wymiana linków i banerów z witrynami o podobnej tematyce, kampania banerowa na popularnych wyszukiwarkach i katalogach stron internetowych.

Indeksacja witryny
Internet otworzył dostęp do tej bezcennej wiedzy gospodarczej małym i średnim firmom. Wiele firm i baz danych gospodarczych nie rejestruje swoich stron w znanych wyszukiwarkach. Użyteczne informacje znajdują się w wyspecjalizowanych bazach handlowych, katalogach branżowych, rządowych serwisach informacyjnych, portalach korporacyjnych, witrynach stowarzyszeń i organizacji handlowych oraz gospodarczych. Często trudno do nich trafić. Wiadomości można także wyszukiwać z tematycznych lub branżowych grup dyskusyjnych, sieci handlowych. Archiwa pism i magazynów są bogatymi zbiorami informacji gospodarczych. Przegląd ostatnich publikacji obrazuje sytuację na rynku, zarysowujące się trendy i wiele innych praktycznych danych. Najwygodniejszym sposobem dotarcia do tych danych jest przeglądnie witryn serwisów gospodarczych.

Witryny większości firm są dalekie od światowych standardów w tej dziedzinie. Dlatego nie spełniają pokładanych w nich nadziei.